جمعه 5 خرداد 1396   00:35:41
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
اخبار
1395/12/26 پنجشنبهدر سال 95:
مناطق 7، 12 و 11 شهرداری کرج رتبه های نخست را در پاسخگویی به سامانه 137 کسب کردند
مدیر اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج گفت: مناطق هفت، دوازده و یازده شهرداری این کلانشهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در حوزه بهترین عملکرد پاسخگویی به این سامانه ارتباط مردمی طی سال 95 بدست آورده اند و بعنوان مناطق برتر انتخاب شده اند.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، حسین امام جمعه این مطلب را عنوان کرد و گفت: با توجه به آمارهای بدست آمده از سوی  اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج، مناطق 7، 12 و 11 شهرداری این کلانشهر به ترتیت توانسته اند مقام اول تا سوم را در زمینه عملکرد موفق در پاسخگویی مطلوب به نیازهای شهروندان در این سامانه کسب کنند.
 
مدیر اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج اظهار داشت: کسب رتبه های برتر توسط مناطق 7، 12 و 11 شهرداری کرج نشان از آن دارد که مناطق مذکور در پاسخگویی به نیازهای شهروندان که از طریق این سامانه به حوزه های مربوطه مناطق اطلاع رسانی می شود، عملکردی مثبت را داشته و توانسته اند در کمترین زمان ممکن خواسته های مردمی را مرتفع سازند.
 
امام جمعه ادامه داد: آمار و ارقام هر یک از مناطق 12گانه شهرداری کرج در زمینه پاسخگویی به نیازهای شهروندان طی سال 95 در سایت این سامانه ارتباط مردمی به تفکیک وجود دارد و علاقمندان می توانند با مراجعه به پرتال شهرداری این کلانشهر از آن آگاهی پیدا کنند.
 
این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: سامانه 137 شهرداری کرج از سال 1385 با هدف ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت و رفع مشکلات و معضلات شهری از طریق مدیریت غیرمستقیم مردم در شهر و دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان راه اندازی شد.
 
وی اضافه کرد: در تمام این سال ها سامانه 137 کرج با رعایت اصول شهروندمداری، مشارکت مردمی و پاسخگویی مسئولانه، بصورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری نسبت به برقراری ارتباطی آسان و یکسان جهت جلب رضایتمندی شهروندان کرجی تلاش نموده است.
 
مدیر اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج گفت: اینک پس از یک دهه خدمات رسانی به شهروندان کرجی، باتوجه به آمار بالای درخواست های مردمی، نیروی متخصص این پل ارتباط مردمی با کوله باری از دانش و تجربه در زمینه رسیدگی به امور شهری آماده پاسخگویی و پیگیری مشکلات و درخواست های شهری ساکنان مناطق 12 گانه کرج می باشد و تمهیدات ویژه ای را نیز برای سال آتی در نظر گرفته است تا به پیشبرد اهداف این سامانه کمک شایانی صورت پذیرد.

آرشیو اخبار
نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 363067
تعداد بازديد کنندگان سايت: 3540191 تعداد بازديد زيرپورتال: 640055 اين زيرپورتال امروز: 486 سایت در امروز: 610 اين صفحه امروز: 85
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری کرج می باشد.